| moanspot 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 08.01.06
 
Postitusi: 166
 Asukoht: Tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II Combi
 
 | 
| 
| postitati 08.02.06  15:38 |   |  |  
| katusereelingud VS haakekonks 
 
 
 Kuna hetkel autol ei ole ei ühte ega teist, siis hiljemalt suveks nagu miskit säärast läheks vaja...
 
 Haakekonks (auto100 hinnakirja järgi) läheb maksa 4800 EEK + töö, katusereeling 2400 EEK + töö. Nii et mingi tuhandeke? tuleb vast veel otsa siis
paigaldamise eest. Kas oleks lootust kusagil odavamalt saada?
 
 Või katuseraamiks hoopis mingi selline lahendus: http://www.suusad.ee/KATUSERAAMID.html#veerennita
 
 On keegi kasutanud?
 
 Eelkõige veaks paari jalgratast. Selleks sobivad nii konks kui raam. katuseraami plussiks on see, et abiks ka pikemata asjade vedamisel - a la suusad.
Või siis lisaruumi saamiseks box katusele. Mingit haagist vast väga tihti ei kasutakski hetkel. Samas mingis ajaperspektiivist ehitusplaanid peas,
siis oleks jälle abiks väiksemat kola vedad.
 
 Siin kindlasti mõlemat kasutanud autojuhid koos, ehk oskate ühe ja teise plusse välja tuua.
 
 Ideaalne oleksa muidugi kui mõlemad variandid oleks olemas, aga nii palju ka ei taha hetkel kulutada. Pigem paneks siis juba sama raha eest
kiirushoidiku (kui see muidugi võimalik on sellele mudelile).
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Olle 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 21.01.06
 
Postitusi: 105
 Asukoht: Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Rapid  1.2 TSI
 
 | 
| 
| postitati 08.02.06  16:43 |   |  |  
| 
 Mina isiklikult eelistaksin konksu.Sinna saad väga eduliselt kinnitada raami jalgrataste veoks.Seda enam, et tulevikus on plaan käru ka vedada.Kas sa
Respo Haagistest oled konksu hinda küsinud?Ma oma eelmisele autole sain sealt suhteliselt normaalse hinnaga.Octaviale võtan ka sealt, sest pidevalt on
vaja käru tõmmata.Seal saab kohapeal külge ka panna.Kui su autol on veel garantii, siis võib sellega probleeme tekkida.Katusereelingute kohapealt mul
kogemus puudub.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Octavianus 
 
huviline
 
 
Registreerunud 25.10.05
 
Postitusi: 205
 Asukoht: Tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
 
 |  | 
| Timur 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 24.10.05
 
Postitusi: 664
 Asukoht: Harju
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia Combi 1,8T
 
 | 
| 
| postitati 08.02.06  20:15 |   |  |  
| 
 Kui su masinalei ole enam tehase garantiid ei ole mõtet võtta haakekonksu esindusest. Mujalt võid saada poole odavamlt ja sammuti väga kvaliteetse
konksu.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Olle 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 21.01.06
 
Postitusi: 105
 Asukoht: Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Rapid  1.2 TSI
 
 |  | 
| Fabia 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 30.11.05
 
Postitusi: 31
 Asukoht: Saaremaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Hetkel puudub
 
 | 
| 
| postitati 09.02.06  07:38 |   |  |  
| 
 Lasin eelmise aasta kevadel Saaremaal paigaldada .... juhtmed+konks+töö oli 3900 krooni. Konks ei ole küll teisaldatav ja mina selleks vajadust ei
näinud. Niikui eelpool mainitud .. kui garantii läbi otsi remondikohti mujalt ... aga oleks ikka hea teada, mis tööd mehed teevad
   
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 09.02.06  08:21 |   |  |  
| 
 minu traktorile sai konks võetud laki autost. kes külge pani, seda enam ei mäleta. tasub ehk säält küsida. ja siis kui konesko nimelisest kohast
pantseri ostsin jäi silma, et säälgi konkse laias valikus. ehk tasuks neiltki uurida.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| moanspot 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 08.01.06
 
Postitusi: 166
 Asukoht: Tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II Combi
 
 | 
| 
| postitati 09.02.06  11:06 |   |  |  
| 
 aga statsionaarseid katusereelinguid ka kusagilt mujalt võib saada? Need vast üsna autospetsiifilised?
 
 Või on mingi Thule teisaldatav variant siis juba mõttekam. Odavam vähemalt. Ja tegelikul ega ju terve aeg ei pea seal katusel midagi olema.
 
 Kusagilt jäid silm numbrid, et statsionaarsete reelingute koormuspiir oli 70kg antud, teisaldatavatel 100 kg.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 09.02.06  14:22 |   |  |  
| 
 lisaks ostuhinnale arvesta ka sellega, et paljad reelingud lisavad ka täitsa märgatava numbri kütusekulule.
 pikemas perspektiivis juba võib rahast suisa rääkida.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| moanspot 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 08.01.06
 
Postitusi: 166
 Asukoht: Tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II Combi
 
 | 
| 
| postitati 09.02.06  18:53 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: diesel lisaks ostuhinnale arvesta ka sellega, et paljad reelingud lisavad ka täitsa märgatava numbri kütusekulule.
 pikemas perspektiivis juba võib rahast suisa rääkida.
 | 
 
 
 seda ma kahtlustasin isegi. Lisaks räägitakse müra suurenemisest - tuule vihin jne.
 
 Seega teisaldatavad oleks vast kasulikumad - et peal ainult siis kui otseselt vaja.
 
 
 
 |  
|  |  |