| otnor 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 01.03.13
 
Postitusi: 11
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 04.12.14  18:35 |   |  |  
| Soovitage remondimeest Harjumaal 
 
 
 Skoda Octavia  1,9/66kw  tdl 2003a. Mootor vajaks hooldust siiselaskest klappideni : sisselaske puhastus,klapisääretihendid, uued poldid,tihendid. NB!
Mootor õli ei söö,  surve 30, pihustid korras. Soovitage remondimeest kes jagab asja. Teenindus "sööb koos karvadega"
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Ranx 
 
huviline
 
 
Registreerunud 02.01.14
 
Postitusi: 624
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  S audi, RS skoda,Allroad
 
 | 
| 
| postitati 04.12.14  18:46 |   |  |  
| 
 Kui mootori surved head ,õlikulu pole ,miks mootorit laiali lõhud ?
 Sisselaske reostab ära egr klapp ,tegele põhjustega ,mitte tagajärgedega .
 Juhtud mingi susserdaja juurde ,saad tagasi palju kehvemas korras mootori.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| otnor 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 01.03.13
 
Postitusi: 11
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 04.12.14  19:01 |   |  |  
| 
 Asi lihtsalt selles ,et EGR -i ja sissekollektori puhastusega sai ka klappe piillutud ja seal tundus seda kõntsa veel rohkem. ei kujuta ettegi kui
mõni tükk klappide vahele satub, Ja klappisääretihendid nii kui nii vaja vahetada (250000 läbisõit).
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Ranx 
 
huviline
 
 
Registreerunud 02.01.14
 
Postitusi: 624
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  S audi, RS skoda,Allroad
 
 | 
| 
| postitati 04.12.14  22:05 |   |  |  
| 
 Oled valesti aru saanud ,klapisääre tihendeid ei vahetata läbisõidu järgi ,
 Kui mootor pole kuuma saanud ja õlid alati õiged ja korralikult vahetatud ,võib klapisääre tihend ka 800 tuhat kesta .
 Kõige suurem häda nende pasaste klapide juures polegi see ,kui tükike paska klapivahelt läbi käib ,vaid  klappide ebapiisav jahutus ,mille tagajärjel
klapid ära põlevad.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| otnor 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 01.03.13
 
Postitusi: 11
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 05.12.14  16:08 |   |  |  
| 
 Selline küsimus,et kui klapisääretihend läbi, kas siis ei või see törts õli läbi EGR-i jälle sisselaskekollektorisse sattuda ja nii ta aina pigitub.
Surved ju korras.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Ranx 
 
huviline
 
 
Registreerunud 02.01.14
 
Postitusi: 624
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  S audi, RS skoda,Allroad
 
 | 
| 
| postitati 05.12.14  19:36 |   |  |  
| 
 Seda pi tuleb ka uutel mootoritel, lihtsalt aja jooksul koguneb pigi sinna palju.
 Kui klapisääre tihendid läbi oleks, peaks ka väike õlikulu olema.
 
 
 
 |  
|  |  |